Wednesday, November 27, 2013

setia hujung nyawa

aku ngn my cinta hati aku
SETIA HUJUNG NYAWA,insha allah..usia perkahwinan aku ngn hubby dh msuk 6thn lbh dh..alhmdulillah..kmi dikurniakn 2org GIRL2 yg tomey n ckup nakal..besa la kn budak2..spanjang hdup brsama,alhmdulillah,kmi xde lg la msalah2 yg blh mmbwa kpd kmudaratan pd umhtngga kmi..aku syg suami aku,dia cinta hati aku dunia@akhirat..aku bhagia,wlaupn kehidupan kmi xsemewah mcm psangn len..aku bhagia..aku bersyukur pdanye kerana telah mnganugerahkn aku seorang suami yg ckp2 smpurna..aku pn brharap agar hubby aku blh mnyayangi aku dan ank2 smpai hjung nyawa..UJIAN..dh brbgai2 ujian dh kmi lalui..skit,susah..dh mnjdi asam gram pda hidup kmi..kmi dh lalui 2 brsma..ckup trseksa..(xpe mira,jgn mngeluh..setiap ujian msti ada rhmat disebaliknye)bukan mngeluh..huhuhuhu..sdih la plk..aku dh lalui mcm2 dugaan dlm hdup nie..hhmmmm..sdih,skit,susah,trhina...dh lalui smua 2...apa2 pn suami sntisa brsma..kata org,susah brsma dan senang pn bersma...aku amat2 brsyukurpdamu ya allah..aku bahagia..bahagia dismping suami n ank2..terima kasih ALLAH..
hubby n my  girl2
cinta hati aku n my girl2

No comments:

Post a Comment